Afrikkalainen oksennusorgia Koneen Säätiön kartanossa ajoi vasemmiston #MeToo-kriisiin

Naiseksi tekeytynyt musta mies vaati osallistujia hieromaan alastonta ruumistaan ja osallistumaan oksennusorgioihin ilman, että "performanssin" seksuaalisesta sävystä olisi varoitettu etukäteen.

Rappiokulttuuri

päivitetty

Va-Bene Elikem Fiatsi eli crazinisT tunnetaan myös pronoministaan "shit".

Äärivasemmistolaisen Mikä meitä vaivaa ‑podcastin viimeisimmässä jaksossa muun muassa Varisverkoston propagandan pitkäaikaisena levittäjänä tunnettu aktivisti Pontus Purokuru kertoo hämmentävästä kokemuksestaan Koneen Säätiön kartanossa. Herlinien miljardöörisuku tarjoaa kulttuurimarxistisille ideologeille ja rappiokulttuurin tuottajille hulppeita retriittejä, joissa nämä saavat kehitellä ”työväenluokkaisia” visioitaan pörssipääomalla kustannetuissa luksuspuitteissa.

Purokurun mukaan yksi hänen retriittijaksonsa ikimuistoisimmista kokemuksista syntyi, kun ghanalainen transu nimeltä Va-Bene Elikem Fiatsi (taiteilijanimeltään crazinisT) saapui Koneen kartanoon. Purokurun mukaan transu-”taiteilija” käyttää itsestään pronominia ”shit”. Pronomini ei viittaa kuitenkaan ”taiteilijan” tummanruskeaan ihonväriin vaan siihen, että hänen mielestään jopa poliittisesti korrekteimmat kulttuurimarxistiset kiertoilmaukset ovat etuoikeutettujen valkoisten synnyttämää rasistista kolonialismia eli ”paskaa”.

”Shit” tienaa Purokurun mukaan elantonsa kiertämällä (länsimaisten kapitalistien rahoilla pyöriviä) taideresidenssejä ja syöttämällä häiriintyneen sielunmaisemansa tuotoksia valkoiselle vasemmistolaiselle yleisölle. Osan tuotoistaan ”shit” väittää lähettävänsä takaisin myös yhteisölleen Ghanaan. Purokurun mukaan tämä on vahvistettu pankin tiliotteilla – ilmeisesti vasemmisto ei luota afrikkalaisen omaan sanaan tarpeeksi.

Kuvat ovat peräisin ”shitin” aiemmista performansseista.

Oksennusrituaali navetassa

Vaikka ”shitin” ritualistinen performanssi Koneen kartanon navetassa oli Purokurun mukaan kokonaisuutena ilmeisen positiivinen kokemus, aiheutti se silti paikalla #MeToo-kriisin, jossa on ainesta paisua seuraavaksi vasemmistoa sisältä käsin repiväksi skandaaliksi. Monet kartanolla olleet taidenuoret nimittäin pitivät naiseksi tekeytyneen afrikkalaismiehen toimintaa seksuaalisesti erittäin kyseenalaisena.

”Shitin” performanssin sisällöstä ei varoitettu yleisöä etukäteen. Purokuru ja muu residenssin marxistinen taideväki olivat huomanneet tosin jo performanssia edeltävänä iltana, että transu oli saanut esitystilana toimivan kartanon navetan löyhkäämään ”oksennukselta”, ”raadolta” ja ”viemäriltä”.

Seuraavana päivänä noin kahdeksan vasemmistolaista taiteilijaa marssitettiin navettaan paljain jaloin. Heidät pakotettiin polvistumaan haisevaan eritteeseen ja ”palvomaan” riisuuntuneen transun ”alastonta mustaa ruumista”. Marxistien käskettiin hieromaan oksennukselle ja raadolle löyhkännyttä eritettä afrikkalaisen paljaaseen kehoon samalla, kun he lauloivat ”rituaalista hymniä”.

Kun marxistien palvoma ”musta ruumis” oli peitetty kokonaan, alkoi transu syödä savea ja oksennella sitä ulos. Purokuru kertoi joutuneensa itse kakomaan ja taistelemaan oksennusrefleksiä vastaan koko ”rituaalisen performanssin” ajan. Lopuksi osallistujien tuli pestä toisensa ja keskustella kokemuksistaan. Transu itse kutsui ruljanssia kirurgiseksi operaatioksi, joka voi näyttää rumalta mutta jolla on parantava vaikutus.

Onko mustilla transuilla erivapaus seksuaaliseen ahdisteluun?

#MeToo-kriisi syntyi siitä, että monet paikalla olijat pitivät menettelyä ”feministisen praktiikan vastaisena”. Naiseksi tekeytynyt musta mies vaati osallistujia hieromaan alastonta ruumistaan ja osallistumaan oksennusorgioihin ilman, että ”performanssin” seksuaalisesta sävystä olisi varoitettu ketään etukäteen saati että osallistujien suostumusta olisi kysytty. Feministit kokivat ahdistavana myös sen, ettei heille kerrottu, että navetasta olisi saanut poistua, mikäli meno ei miellytä.

Puroukurulle itselleen alastoman afrikkalaisen transun hively oli yksi elämän ”vahvimmista taiteellisista kokemuksista”. 

On kuitenkin kiinnostavaa seurata tapauksesta syntyvää julkista keskustelua. Onko nuorten suomalaisten taiteilijoiden seksuaalinen ahdistelu Koneen Säätiön mukaan sallittua, jos ahdistelija on musta transu, joka naamioi väärinkäytöksensä intersektionaalisen afrikkalaisen oksennusrituaalin kaapuun?

Lue myös:

Herlinien miljardöörisuku osoittaa tukea Pridelle ja äärivasemmiston Elokapinalle
Koneen säätiöltä kymmeniä tuhansia euroja äärivasemmistolaiseen toimintaan
Veronmaksajien tukemalta Koneen Säätiöltä 101 600 euroa ”hydrofeministiseen” homotutkimukseen

Lähde: Mikä meitä vaivaa ‑podcast, jakso 111

#MeToo Äärivasemmisto crazinisT Feminismi Koneen Säätiö Koneen Säätiön kartano Kotimaa Orgiat Parafiliat Poliittiset viholliset Pontus Purokuru Rappiokulttuuri Rotu Seksuaalinen ahdistelu Seksuaalirikokset Varisverkosto Viihde

Keskustelu

14 kommenttia

Partisaani ei väitä eikä takaa, että kommenttien sisältämä tieto olisi virheetöntä tai täydellistä.

  • Kirjapaino Kursiivin tsuppari

    Vastaa

    Jos tämä on totta, niin saivat ihan ansaitsemansa performanssin. Varsinainen rappion pohjanoteeraus. Mahdollisimman laajaan jakeluun.

    • Nate Higgers

      Vastaa

      On se. Kuuntele itse kohdasta 1:05 https://m.soundcloud.com/
      Herlinin säätiö on täysin retard modessa.

    • Nate Higgers

      Vastaa

      Siis 1:05:00 eli tunti viiden minuutin kohdalla tämä sekoilu.

  • Perverssi HERLIN, sairas SIKA

    Vastaa

    Jaa-ah mitähän KONEen kiinalaiset ja muut aasialaiset asiakkaat tykkää, ei muutakuin selvittämään muutamien yhteystiedot ja sinne infoa että kun ostatte KONE hissejä niin tuette tällaista mielisairasta sikailua.

    Ehkä vielä parempi olis laittaa vaikka niille Dubailaisille pilvenpiirtäjille kuvat tosta mielipuolesta ja infoa että huomaattehan että kun hississänne siellä on KONE logo niin asiakkaat yhdistää sen tällaiseen äärisairaaseen pervoiluun, kannattaisko jättää KONE ostot jatkossa tekemättä ? 

    Jokainen kun löytää yhden tällaisen ja laittaa (halveksimassani) sosiaalisessa mediassa näitä kuvia KONEen asiakkaille niin voi alkaa säätiöltä loppua tällainen paska kun emoyhtiöllä alkaa mennä tarpeeksi huonosti.

    • Kirjapaino Kursiivin tsuppari

      Vastaa

      Jos nyt kuitenkin rajattaisiin Koneen säätiöön. Rahoittivathan he aikaisemmin elokapinallisiakin, ehkä nyt meno muuttuu ja joku pääkin tippuu.

      Vasemmiston vpj-ehdokkaan tuomio tuli sopivasti ennen vaaleja!

  • TT

    Vastaa

    Juutalaiset saa tästä varmaan orgasmin.

  • Johan Falck

    Vastaa

    tätä tarkoittaa kaikille kaikkea kivaa kun kikkara oksentelee paskanhaj6ssa ja femareitten ha muiden puupäidwn olisi pakko katso ilman että voi poistua.
    MARKSEILTA UNOHTUU AINA ETTÄ ELETÄÄN VAPAASSA YHTEISKUNNASSA. VOIT POISTUA VAIKKA LOPULLISESTI JOS HALUAT

  • :D

    Vastaa

    Jos minä pyörittäisin koneen säätiötä niin laittaisin myös vasemmistolaisia taiteilijanuoria pyörimään paskassa omaksi huvikseni.

  • Salomon

    Vastaa

    Onnea…

  • Salomon

    Vastaa

    Tämä koko tapahtuma perfomansseineen ja järjestäjineen on tarkka suora kuvaus tämän yhteiskunnan tilasta ja sen johtajista

  • Sanny Manny

    Vastaa

    mitä intersektionaalisempaa porukka on sitä sakeampaa näyttää olevan ajatusten kulku

  • Eugen

    Vastaa

    Rima ei ole ikinä niin alhaalla ettei Vasemmisto pystyisi sitä alittamaan.. vaikka kuinka luulisi ettei kulttuurimarxistit voi enää alemmaksi vajota niin aina saa yllättyä 😀

  • Kaikkien alojen asiantuntija

    Vastaa

    Miksi näihin vasemmistolaisten kehitysvammaisiin tapahtumiin liittyy aina jotkin ruumiineritteet?

  • Oksat pois

    Vastaa

    Pieni elin. Eikös mustilla pitänyt olla ”iso muna”.

    Hä, vastatkaa Gambian seksituristimummot.

    Tämä maailma on ihan sekaisin. Hullut johtavat idioottilampaita ja maksavat niille.

  • Vastaa

    Kommentit julkaistaan viiveellä eivätkä näy heti.

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

    Lue seuraavaksi