Taiteilija Piet Mondrianin kuuluisa New York City 1 -”taidemaalaus” on ollut esillä väärin päin sen julkaisusta lähtien, eli viimeiset 77 vuotta. Mondrian kuoli julkaisemista vuotta aiemmin, joten hän ei ollut paikalla korjaamassa tapahtunutta virhettä.
Maalaus ei ole mitään muuta kuin erivärisistä teipeistä tehtyjä suoria linjoja. Teoksen huomattiin olevan väärin päin teippien päiden leikkausjäljistä.
Mondrianin maalaukset ovat tyypillisesti kymmenien miljoonien arvoisia.
Lähde: European Conservative
Partisaani ei väitä eikä takaa, että kommenttien sisältämä tieto olisi virheetöntä tai täydellistä.
Lord Mystery
Epäilemättä 77 vuoden mittaan moni on huomannut taulun olevan väärinpäin, mutta ei ole uskaltanut sanoa sitä, jos kuitenkin sattuisi olemaan väärässä ”paremmin taidetta tuntevat” nauraisivat.
Keisarilla ei ole vaatteita-tyyppinen tilanne siis.
Hände Hoch
Olispa ollut 88 vuotta.
TT
Nuohan ovat kiinnitysteippejä ja oikea teos on ollut seinää vasten. Mutta se on ollut niin huono, että galleria laittoi teippipuolen näkyviin. Vitsit sikseen, meitä kusetetaan.
Puolueeton
Kuvaavaa länsimaiselle taiteelle. Onko taulu vieläkään oikeassa asennossa?
Samaa voi kysyä nykytieteestä, onko tieto tai sen negaatio totta nyt tai 100 vuoden kuluttua? Luultavasti ei kumpaakaan ja todennäköisesti haitallinen.
J. Jörgensen
Se ei pläjäyksestä käy ilmi, kuinka teippien päiden leikkausjäljet kertovat ’oikean’ suunnan. Mutta kuvaavaahan tälle ’taiteelle’ on se, että niitä voi katsella miten päin asetettuina vain, mitään oleellista eroa ei havaitse. Vaan koetapa ripustaa vaikka Mona Lisa pää alaspäin…
ValhallaX
Juutalainen ylivalta ei salli mitään kaunista, mitään aitoa, taidetta. Juutalaiset eivät näet erota kaunista rumasta, oikeaa väärästä, totuutta valheesta, sillä juutalaisuus on geneettisesti yksitasoista, alkeellista.
Juutalaisuudella ei ole kulttuuria, on vain vuosituhansia kestänyt loputon kitinä, jolle ei tule loppua. Synagoogat ovat malliesimerkki juutalaisesta ”kulttuurista”. Hahmottomia, kylmiä, sieluttomia rakennuksia sieluttomille ihmisille. Yhden kerran olen käynyt ja huvittavinta, farssimaista, oli paperisen kipalakin vaatimus. Minulta se putosi jatkuvasti, minkäs teet.
Ja esityksen puhe synagoogassa? No, mitäpä muuta kuin alusta loppuun holokaustikitinää. Tietenkin, juutalaista taidetta.
No, nyttemmin on jo muutakin juutalaista taidetta: transgendertarinat, anaaliyhdyntöjen esittäminen Disneyn ohjelmistossa, neekerikultti eli kaikkien pitää polvistua mustien rikollisten edessä jne. Tämä on keskuuteemme tuotua. Kiitos, juutalaiset!
Ai niin, unohtui, lisäksi keskuuteemme on tuotu, sionistien johdolla, neekerijengit, maustettuna pienten, viattomien lasten nöyryyttämisellä ja maamme muutoksella pelon maaksi. Kiitos, juutalaiset, Te olette ottaneet kunnian tästä, Te ylpeilette sillä, että valkoiset maat taantuvat neekerislummeiksi. Voi kiitos siitä!
tymä
Mikään ei ole niiden keksintöä. Ne ovat vain kateellisia kaikille kansoille ja roduille kuinka heillä on hienoja kulttuureja, kieliä, filosofioita, tiedettä, taidetta ja hyvin uniikkeja näkemyksiä kaikesta. Sen sijaan heillä ei ikinä ollut mitään, ei kulttuuria, ei historiaa, ei taidetta, ja hädin tuskin edes kieltä. Jopa heidän ”oma” juutalaisuutensa on pöllitty. Heidän esi-isänsä ilmeisesti asuivat maakuopissa tai luolissa ja heillä oli päällään raasuja eläinnahkoja. He uhrasivat ihmisiä, harjottivat kannibalismia, pedofiiliaa ja muuta karseeta. Mihin tahansa nämä koskevat muuttuu rappioksi, ihan kaikki, eikä vain koske valkoisia.
Tämä on siis minun näkemykseni miksi jutkut (tai oikeastaan valejutkut) aina haukkumassa kaikkia kuinka heillä ei ole kulttuuria, koska ei heillä ei ole ikinä sellasta ollut.
TT
Juutilaisilla ei ole omaa kulttuuria, vaan kaikki on muilta pöllittyä, niiden rahatkin ja tietenkin historian oikeilta juutalaisilta omaksuttu uskonto, identiteetti ja ihan viimeksi holokausti-suojakilpi. Juutilaisia tuskin juurikaan menehtyi ”holokaustissa” tai ylipäänsä 2. maailmansodassa ja iso osa niistä toimi silloin jo Atlantin takana eurooppalaisen sodan molempia osapuolia rahoittaen tai sotaan yllyttäen. Oikeita juutalaisia on kuollut sodissa jonkun verran, kenties vainojakin on sodan melskeessä järjestetty.
Juutilaisilla on vain kateellisuutta ja omien vikojen projisointia muihin kansoihin. Kompensaationa monilla niistä on sairas maailmanparannusvimma, millä verukkeella sotketaan muiden kansojen kulttuurit tai jopa niiden biologinen perimä, koska juutilainen näkee ne turmeltuneina oman projisionsa kautta. Juutilainen on universaali rasisti ja ihmisvihaaja. Muut kansat sen sijaan arvostavat toisiaan silloin, kun ne pysyttelevät omilla alueillaan eivätkä halua sotkea toistensa kulttuureja. Tämä on rauhanomaista rinnakkaiseloa, jota juutilainen ei tunne, vaan haluaa sen kaikin voimin sotkea. Juutilainen on joko rikollinen, sotanlietsoja tai yli-innokas maailmanparantaja. Jos juutilainen vaikutus saa kulttuurissa yliotteen, niin mikään siellä ei ole aitoa eikä oikein, vaan kaikki on käännetty päälaelleen. Iso osa ihmisistä omaksuu juutilaisten tyrkyttämiä käytösmalleja, menettää oman identiteettinsä ja kyvyn elää rehellisesti ja rakentavasti omaa kulttuuria luoden. Tilalla on rappioon ja itsetuhoon johtava elämäntyyli. Moderni tai postmoderni taide on juutilaisten ”luomus”, elinvoimaton, uusiutumiskyvytön ja tuhoon tuomittu. Sellaisen tyylisuunnan taiteilijat ovat sukupuuttoon menehtyvä laji, jotka kuitenkin viimeisillä voimillaan paskovat kansakunnan tilat ja ympäristöt tuotoksillaan.
Santeri
Notta tairetta sano?
Örmy
Jörgensen tuossa sanoi kaiken oleellisen: ”Vaan koetapa ripustaa vaikka Mona Lisa pää alaspäin…”