Kansallisradikaalit hip hop ‑artistit SotaSetä ja Tupla Hoo löivät hynttyyt yhteen ja julkaisivat ajankohtaisen ja kantaaottavan kappaleen liittyen sanaan, jota ei saisi sanoa. Kyseessä on samalla Tupla Hoon ensimmäinen julkaistu kappale. Häneltä on Partisaanille kerrotun mukaan tulossa kuluvan vuoden aikana täyspitkä levy ulos.
Nyt julkaistu Ännät vittuun ‑kappale ottaa kantaa yhteiskunnallisiin ongelmiin, kuten monikulttuurisuuteen sekä 1984-kirjasta tuttuun termistöjen uudelleen luomiseen. Artistit saattavat loukata kappaleellaan herkimpiä, mutta se lienee luultavasti myös heidän tarkoituksensa.
Partisaani ei väitä eikä takaa, että kommenttien sisältämä tieto olisi virheetöntä tai täydellistä.
Nationalisti
Erilaista kuin olen normaalisti tottunut kuuntelemaan, hyvällä tavalla erilaista.
Tässä on sanomaa!
EV
Kulttuurimarxistit pyrkivät tekemään kaikkensa, että orjuus olisi ollut ikään kuin vain mustiin afrikkalaisiin kohdistunutta ja pahan valkoisen miehen syytä. Orjia oli kaikkialla maailmassa ja orjia on edelleen joissain maissa. Täällä Pohjolassa aikoinaan mm. viikingit pitivät orjia, nämä orjat eivät suinkaan olleet Afrikasta, vaan ihan vaikka omasta kyläsestä olleita velkaantuneita kansalaisia, näitä kutsuttiin nimityksellä thrall. Todellisuudessa valkoiset Eurooppalaiset olivat edelläkävijöitä siinä, että ihmisvastainen orjuus lakkautettiin, vaikka tänä päivänä tottakai orjuus yhdistetään valkoisen miehen pahuuteen tiedätte kyllä keiden toimesta…
Ks
N sana voitaisiin kieltää. Helpompi vaan sanoa neekeri
Perttuli
Itse tykkään rasistibluesista…
Joo, niinhän se ”neekeri-sana” [jenkkiapinointia ja todellakin voimme puhua nyt apinoinnista!] tullaan kieltämäänkin, sillä N‑sanat yhä raiskaavat ja rötöstelevät so. se negatiivinen konnotaatio eli sekundäärinen, implikoitu ja yleisesti tiedetty merkitys ei katoa objektista (neekeristä) mihinkään, vaan seuraa mustana varjona mustaa. Mihin tahansa neekeri menee, on siellä neekeriongelma. Outoa.
Neekeri on neekeri on neekeri.
ValhallaX
Minulla on menossa ”Cambridge History of Africa”, Volume 4, c.1600–1790.
Raskasta luettavaa, ei kannata hankkia iltojen iloksi, mutta joskus luen jonkun kirjan ihan piruuttani, silkasta vimmasta, helkkari.
No, yksi asia selvisi heti, eli että sionistien chutzpah-tarinat ovat, kuten ainam, silkkaa paskaa, valhetta ja valhetta ja sitten vielä lisää valhetta.
Ensinnäkin, kirja alkaa pohjoisesta ja kulkee sieltä etelään eli valkoisimmasta Afrikasta mustimpaan päin. Pohjoisessa dominoi islam ja erilaiset arabit. Etelässä aito neekeri.
Kirja on orjuuden antologia, Orjuus oli (ja taitaa vieläkin olla) Afrikassa johtava ja monin paikoin ainoa ”teollisuuden” ala. Orja oli rahayksikkö, silä ostettiin ja maksettiin hankintoja. Orjia hankittiin yksinkertaisesti ryöstämällä, kiristämällä ja uhkailemalla. Orjia kasvatettiin sukupolvien yli ja lähes kaikki yhteisöt olivat tottuneet tähän, toiset paremmin ja toiset huonommin.
Pohjoisessa orjuuden dynamo oli islam ja muslimit. Muslimeilla oli tuohon aikaan runsaasti valkoisia orjina ja oli jo ollut pitkään, paljon ennen kuin chutzpah-sonta oli narratiiviaan kehitellyt. Orjuus kasvoi rehevään maahan ja antoi suurta satoa. Orjia kuljetettiin vuosien ja vuosisatojen saatossa miljoonittain lännestä itään ja idästä länteen sekä pohjoisesta etelään ja etelästä pohjoiseen.
Afrikka oli tuolloin (ja lienee nyt) Orjien Maanosa.
Valkoiset ilmaantuivat siis maanosan rannikolle aikoina, jolloin islam ja mustat muutenkin olivat jo vuosisatoja kasvattaneet ja vaalineet orjuutta elämäntapana ja mitä voisikaan odottaa ihmisiltä, jotka eivät olleet vielä pyörää keksineet? No, orjuus-spesialistit eivät tarvitse pyörää, onhan heillä kaksijalkaisia ”pyöriä”…
Vasta myöhemmin, paljon, paljon myöhemmin, chutzpah-sonta keksi omaksi edukseen Valkoisen Miehen Orjanarratiivin. Tosin chutzpah-sonta ja muut spielbergit ovat unohtaneet, että Kap Verden saarilla asuu vieläkin chutzpah niiden sinne orjuusbisnestä tekemään muuttaneiden chutzpah-jälkeläisten muodossa. Mutta eipä siinä mitään ihmeellistä ole, sillä chutzpah ei tunnistaisi totuutta, vaikka se käsivarteen tatuoitaisiin…
Eli ei pidä nukkua huonosti orjuuden takia, se ei ole valkoisen miehen keksintöä, se kyllä tarjoiltiin kultalautasella hänelle, ja jotkut sitä tekivät bisneksenä, mutta sen syyt ovat syvällä Mustan ja Islamilaisen Afrikan sielussa- ja tuskin se sieltä koskaan häviää.
TT
Valkoisille on keksitty oma orjuuden muoto ja se on kommunismi.
Lord Mystery
Hyvä kappale. Tuosta tuleekin uusi sana kiertämään neekeri-sanan käytöstä tulevia rapsuja: ännä.
Tosin ei mene montaa vuotta, kun ännä-sanan käyttö vaaditaan rangaistavaksi.
Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä. Neekeri, nekru, kafferi, musta, bantu, tummaihoinen, nimi vaihtuu mutta mies ei.
Ännä käyttäytyy kuin ännä nimestä riippumatta.
Eikka
Minusta on pelkästään positiivinen piirre, että monista tuotteista on hävinnyt tunnusmerkkejä tai niiden nimi on muutettu, ne ovat muuttuneet jollain tavoin valkoisemmiksi ja hyvä niin.
Lord Mystery
Niinpä, ilman valkoisia, orjia olisi yhä normaalia. Valkoiset eivät keksineet orjuutta mutta lopettivat sen.
Tuomas
Hauskin biisi, mihin olen ylipäätään törmännyt varmaan 5 viime vuoden aikana. Ihan huippuläpät!